La teva IP: 54.162.227.37

Intercanvi alumnat Comerç Internacional

Durant 3 setmanes tres estudiants de primer curs del Cicle Formatiu de Comerç Internacional estan fent un intercanvi  d’estudis amb  l’ ISM La providence (Saint Malo, Normandia), i dos estudiants del mateix cicle estan al Lycée Maximilian Sorre (Cachan, Paris).

Intercanvi Comerç internacional

Es un intercanvi d’estudis de 3 setmanes que permet als alumnes millorar el francès, conèixer altres realitats, i sobretot fer molts amics.

Intercanvi Comerç internacional