La teva IP: 54.224.103.239

Visita al Lab. Salut Pública de L'H

Visita al Laboratori de Salut Pública de L'Hospitalet (15 de gener)

Com cada curs, el passat 15 de gener el grup de Laboratori va visitar els laboratoris i les instal·lacions del "Laboratori de Salut Pública de l'Hospitalet". Aquesta visita complementa i amplia la formació dels nostres alumnes.
Agraïm l'atenció i les explicacions que ens van donar, tant en el laboratori de microbiologia com en el de química.

Alumnes de Laboratori al LSP de L'Hospitatet

El Laboratori de Salut Pública de l'Hospitalet es troba en un edifici públic sostenible, tal com es pot comprovar en la fotografia del grup. Ens trobem a la terrassa on es poden veure les plaques fotovoltaiques (per a la producció d'energia elèctrica) i les plaques solars (per a la producció d'energia tèrmica).