La teva IP: 54.224.216.155

Visita Aceria CELSA

El dia 3 d'abril, el grup de Laboratori va realitzar una visita al laboratori d'assajos de l'aceria CELSA.

Aquesta visita complementa la formació dels alumnes en el crèdit d'assajos fisics i fisicoquímics, a més d'ajudar als alumnes a percebre l'amplitud de les possibilitats de feina dins de la química i del control de qualitat. Aquestes possibilitats van des d'un laboratori d'una empresa de cosmètics, pintures, aliments, .... o siderúrgia com és el cas de CELSA.

Aceria CELSA 2

Va ser una visita molt interessant i espectacular donades les característiques, tot i que no van poder veure el procés de fabricació.

Aceria CELSA 1

Des d'aquí volem també agraïr al personal tècnic que ens va atendre, ens van acompanyar i per les explicacions que es van fer dels diferents assajos d'una manera rigurosa, clara i entenidora.