La teva IP: 54.234.0.2

Taller de creativitat

L’alumnat d’AF1 matí i tarda va assistir el dia 14 de maig de 2009 al "Taller de creativitat" organitzat per l’Ajuntament de L’Hospitalet a l’Àrea de Promoció Econòmica.

Aquest Taller de creativitat i activació de projectes forma part de les activitat programades dintre de la V edició del Concurs de Joves Emprenedors i Emprenedores.

Taller creativitat 1 Taller creativitat 2

Aquesta sessió van tenir una durada de 3 hores, en què es plantejaren uns continguts adreçats a presentar tècniques creatives especifíques a utilitzar per executar i potenciar els projectes.
El tema d’aquesta trobada va ser "El Pensament Creatiu" i l’alumnat va treballar i desenvolupar, individualment i en grups, aspectes com el "Esquema de Pensament" i "El Procés de Creativitat".

Taller creativitat 3 Taller creativitat 4

Aquesta és una sortida que s’inclou en la programació del crèdits C6 Gestió comercial i servei d’atenció al client, de la família d’Administració i Finances, amb l’objectiu de preparar el C12, Projecte Empresarial que s’imparteix durant el segon curs.