La teva IP: 54.224.216.155

Premis del I concurs mediambiental

El I Concurs Mediambiental ha estat un ÈXIT!!!

Els alumnes participants han ideat cartells molt originals, impactants i de gran contingut sensibilitzant sobre l’estalvi energètic.

Concurs Medi ambient

La Comissió encarregada de l’elecció dels guanyadors ha tingut serioses dificultats en la seva decisió. Finalment va escollir com a guanyadors els dissenyats per Patrícia García, Javier Gómez, Oscar Gómez i Alberto Martínez.

Per fer pública la decisió, es van penjar tots els cartells en el vestíbul del segon pis.

Concurs Medi ambient

El dia 5 de juny, coincidint amb la diada del mediambient, es van lliurar els premis als guanyadors del concurs. A aquest acte hi van assistir membres de la comissió i representants de l’equip directiu, els quals van fer l’entrega dels premis als participants guanyadors i també a la resta pel seu esforç.

Concurs Medi ambient

La Comissió, a partir dels resultats obtinguts en aquest I Concurs Mediambiental, va decidir continuar animant a alumnes, professors i PAS a contribuir en aquesta tasca tant important: el DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE.