La teva IP: 54.234.0.2

Edificació i obra civil

El departament

L’institut Provençana ha estat des de la seva mateixa creació, ja fa més de 30 anys, centre de referència en la representació gràfica de projectes de construcció, primer amb l’antic títol de delineació d’edificis i obres i posteriorment en els CCFF de la família d’edificació i obra civil, dels quals va ser el primer institut públic de Catalunya a implementar-los dintre de la seva oferta formativa.

Enllaç al lloc web del departament d'Edificació i obra civil.

Innovació

En aquesta línia, sempre ha estat capdavanter en les iniciatives per millorar la qualificació professional dels nostres alumnes, incorporant l’ús dels programes de representació gràfica i d’aplicacions específiques dels diferents àmbits del sector de la construcció, tant en el desenvolupament de projectes com en el d’execució i control d’obres d’una vessant professional, procurant crear entorns de treball el més similars possible al de les oficines tècniques en les quals han de treballar.

En l’actualitat s’ha incorporat en el desenvolupament de projectes, la modalitat de treball en equip amb fitxers vinculats i d’ús compartit. Aquesta pràctica és cada cop més extesa entre els despatxos d’arquitectura i les enginyeries d’obres públiques, perquè permet aprofitar la potencialitat dels programes al treballar els usuaris en xarxa, compartint informació i recursos.

dep_ed_pag_pral_1
dep_ed_pag_pral_2

Llibres

El departament d'Edificació i Obra Civil, vistes les circumstàncies actuals, ha decidit no utilitzar llibres de text el proper curs.

dep_ed_pag_pral_3 dep_ed_pag_pral_4

No hi ha articles a aquesta categoria. Si es mostren les subcategories dins d'aquesta pàgina, pot ser que continguin articles.

Subcategories

• El departament d'Edificació i obra civil
  • Equipaments, instal·lacions i visites d'obra
    El departament d’Edificació i Obra Civil en la línia de treball de qualitat d’aquest institut, té entre les seves prioritats mantenir actualitzades les seves instal•lacions i equipaments tant de topografia, estacions de CAD, software i d’oficina tècnica, per tal de simular al màxim l’entorn i les condicions de treball dels despatxos, enginyeries i oficines en general en les quals hauran de desenvolupar les seves activitats professionals un cop finalitzats aquests estudis
  • Cursets

Cursets del departament d'Edificació i obra civil.