La teva IP: 23.20.129.162

Empreses col·laboradores

bandera cat.

Empreses col.laboradores amb la Formació Professional en l’INS Provençana

Seguint la nostra política de millora contínua, hem creat un llistat de les principals empreses que col.laboren amb el centre en la formació de l’alumnat.

En el següent enllaç podreu accedir al mencionat llistat.

No pretén ser un llistat exhaustiu, sinó que s’han incorporat aquelles empreses més rellevants pel seu tamany o per la seva implicació amb el centre.

bandera esp.

Empresas colaboradoras con la Formació Professional en el INS Provençana

Siguiendo nuestra política de mejora continua, hemos creado un listado de las principales empresas que colaboran con el centro en la formación del alumnado.

En el siguiente enlace podrán acceder al mencionado listado.

No pretende ser un listado exhaustivo, sino que se han incorporado aquellas empresas más relevantes por su tamaño o por su implicación con el centro.